Красиві студентки хизувалися ерудицією в ІТ-маркеті, виконуючи екзаменаційний проєкт … (читайте до кінця)

Перевернутий екзамен  з курсу «Сучасні інтернет-технології електронного навчання» ініціювали студентки  ПНПУ імені В.Г. Короленка. Як це?!

Доцент кафедри початкової освіти, природничих і математичних дисциплін та методик їх викладання, викладачка курсу «Сучасні інтернет-технології електронного навчання» Наталія Гібалова запропонувала студентам нову форму іспиту — “Перевернутий екзамен”. Він передбачав ініціативу від студентів щодо демонстрування компетентностей сформованих в процесі вивчення змістових модулів: 1) апаратне та програмне забезпечення електронного навчання; 2) хмарні освітні сервіси.

Студентки групи ПО(ен)-215 спецільності Початкова освіта розробили та впровадили парний мережевий відеопроєкт: “Технічне забезпечення електронного навчання”, завданням якого було підготувати відеосюжет діалогу замовника комп’ютерної техніки та ІТ-фахівця за темами: 1) “Вибір базової конфігурації ПК для роботи вчителя”, 2) “Вибір базової конфігурації ПК для ведення електронного документообігу школи”, 3) “Вибір ноутбука для вчителя”, 4) “Вибір смартфона для вчителя інформатики”, 5) “Вибір смартфона для підлітка”, 6) “Вибір ноутбука для роботи з графікою”.

Тематика проєкту зумовлена насамперед змістом дисципліни, а також актуальністю та нагальною необхідністю застосування отриманих знань в умовах глобальної дистанційної комунікації. Зважаючи на сучасний прогресивний розвиток цифрової грамотності громадян, мало хто може самостійно придбати оптимальний гаджет для роботи чи навчання.

 Другокурсниці здійснили плідну пошукову роботу: відвідали мережі магазинів комп’ютерної техніки. Дискутували з продавцями-консультантами щодо комп’ютерних характеристик, в результаті чого були запрошені на стажування до одного з ІТ-магазину м. Полтави. Крім того, дівчата аналізували тематичні відеоблоги,  дослідили цінову політику гаджетів на сайтах магазинів. Продуктом діяльності стали — змонтовані синхронізовані  відеосюжети щодо вибору оптимального гаджета для конкретного користувача.

17 грудня 2020 р. відбувся екзамен у синхронному режимі платформи Gsuite for Education. На нього були запрошені завідувач кафедри, професорка О.А. Федій та експерт з технологій електронного навчання, доцент Л.П. Процай.  Під час захисту проєктів студентки дискутували та рефлексували разом з викладачами. Головними критеріями оцінювання стали глибокі знання з апаратної конфігурації гаджетів, вміння здійснити її оптимальний вибір, а також демонстраційна форма представлення проєктного продукту (відеоролика). Враховувалося також прикладне використання студентами програмного забезпечення, демонстрація досвіду використання пропонованого гаджету, поради з кібербезпеки, економії заряду акумулятора смартфона та інші лайфхаки з професійного використання ПК.

 Екзаменаторка Н.В. Гібалова зазначила, що знання здобуті під час опанування курсу обов’язково стануть в нагоді як у майбутній педагогічній практиці, так і в повсякденному житті, адже тепер жодна зі студенток не пристане на «привабливі» пропозиції продавців-консультантів та медіа, а застосує власну ерудицію та досвід. Л. П. Процай зауважила на високому рівні медіаграмотності студенток в процесі вибору рекламних пропозицій. Завідувачка кафедри О. А. Федій схвально прокоментувала “Перевернутий екзамен” як нову форму підсумкового контролю у форматі змішаного навчання ЗВО.

Інші новини:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *