КАРАНТИННІ ЗАХОДИ ВИВЧЕННЮ ПСИХОЛОГІЇ – НЕ ЗАВАДА!

Незважаючи на запровадженні обмеження, пов’язані з карантином, студенти ПНПУ імені В.Г. Короленка з цікавістю продовжують засвоювати психологічні науки у дистанційному форматі.

Доктор психологічних наук, професор кафедри психології Кіра Валеріївна Седих проводить для студентів групи ГО-25 (факультет історії та географії) заняття на платформі Zoom з курсу «Психологічне консультування». Заняття присвячуються проблемам психологічного консультування, видам психологічного консультування та специфіки їх застосування, а також відмінності від інших видів психологічної допомоги. Оскільки курс «Психологічного консультування» є практичним, робота зі студентами проводиться на конкретних прикладах і студенти мають змогу з перших занять відчути себе у ролі консультанта-початківця, зрозуміти для себе умови результативного психологічного консультування та власну роль у ньому.

Доцент Тетяна Михайлівна Дзюба проводить заняття з психології зі студентами факультету філології та журналістики (групи У(а)-11, У(н)-12, Ін(а/н)-18). На заняттях обговорюються особливості психічного розвитку у підлітковому та юнацькому віці.

Доцент Тетяна Євгеніївна Тітова з першокурсниками (групи П-112 та П-113) спеціальності «Психологія» вивчають курс «Основи психологічної практики». На практичних заняттях обговорюються актуальні питання практичної психології. Пари побудовані з використанням проблемних запитань, методів «мозкового штурму» та «аналізу випадків». Під час занять обговорюються відмінності наукової, побутової, практичної та прикладної психології та їх підхід до особистості. Основна увага приділяється визначенню особливостей взаємовідносин «Психолог-Клієнт», а також вимогам до особистості практичного психолога та етичних аспектів взаємодії.

Доцент Наталія Олександрівна Чайкіна проводить заняття з «Диференціальної психології» на 2-му курсі спеціальності «Психологія». На заняттях розбираються аспекти індивідуального розвитку людини. Вивчаючи матеріал до курсу, студенти діляться своїми враженнями щодо схожості між теоретичним матеріалом та їх власним досвідом.

Також заняття з психології проводяться і з інших дисциплін відповідно розкладу. Загалом, найбільшими труднощами у дистанційному навчанні студенти вважають технічні (особливо перебої з Інтернетом) та організаційні (самоорганізаційні) ускладнення. Разом із тим, більшість студентів відзначають і позитивне, що для них збільшився час на підготовку до занять і самостійного опрацювання матеріалу. Терпіння і розуміючий стиль взаємодії викладача, за словами студентів, – це те, що значно зменшує тривожність щодо нового формату взаємодії, підвищуючи його продуктивність і мотивування при підготовці до занять.

Інші новини: