Естетотерапія – протидія COVID-19: досвід організації дистанційного навчання у ЗВО

В сьогоденних умовах карантину, неконтрольованості інформаційного простору та інтенсифікації освітнього процесу посилюється роль збереження психо-емоційного здоров’я студентської молоді. З цією метою наукова школа доктора педагогічних наук, професора, завідувача кафедри початкової освіти, природничих і математичних дисциплін та методик їх викладання ПНПУ імені В.Г. Короленка Ольги Андріївни Федій об’єднує ідеї гуманної особистісно-орієнтованої педагогіки з окремими психотерапевтичними технологіями та максимально адаптує найбільш відомі методики арт-терапії, ігротерапії, казкотерапії, фототерапії та ін. до вирішення студентами різноманітних проблем, які можуть виникнути у процесі їх майбутньої професійної діяльності.

У контексті проведення дистанційних практичних занять з курсу “Естетотерапія” кандидат педагогічних наук, асистент Юлія Кулімова, окрім застосування методу дидактичної інфографіки, навчає студентів І курсу спеціальності 013 Початкова освіта відпрацьовувати різні види естетотерапевтичних технологій за допомогою онлайн сервісів ZOOM та Google classroom. Так, з метою ознайомлення з основними арт-терапевтичними технологіями в початковій школі студенти мали можливість на власному прикладі їх провести та за бажанням продемонструвати це у форматі відеороликів.

Естетотерапевтичний ефект та практико-орієнтованість таких занять навіть у дистанційному форматі надзвичайно сподобалися майбутнім педагогам, адже вони відчули та усвідомили двовекторність цього процесу, зрозуміли його катарсичний ефект, дидактичні, виховні, розвивальні та корекційні можливості. Окрім того, практичні заняття з естетотерапії завжди мали великий рейтинг серед студентів, адже теоретичне навчання повністю синхронізоване зі здобуттям практичних навичок освітньої роботи. Презентуємо найкращі студентські роботи з дайджесту 1 “Арт-терапія в початковій школі” за посиланням

Інші новини: