Студентський освітній онлайн-хаб «Організація освітнього простору початкової школи в умовах карантину»

13 квітня 2020 року магістранти І курсу спеціальності Початкова освіта (спеціалізації Електронне навчання) за дорученням завідувачки кафедри початкової освіти, природничих і математичних дисциплін та методик їх викладання Ольги Федій організували й провели онлайн-хаб на тему «Організація освітнього простору початкової школи в умовах карантину» для одногрупників та викладачів кафедри.

Захід відбувся в межах вивчення навчальної дисципліни “Методика організації дистанційних освітніх курсів” (викладач — доцент Людмила Процай). Модератором зустрічі була староста групи ПО-515 Альона Хоролець, спікерами — Сергій Совин (переможець Всеукраїнської олімпіади зі спеціальності Початкова освіта 2018 року, вчитель 1 класу Варварівського НВК) та Руслана Дмитренко (асистент учителя Полтавської ЗЗСО №22). До онлайн-комунікації долучилися викладачі кафедри доцент Наталія Гібалова та асистенти Яна Макаренко і Юлія Кулімова.

Мета зустрічі передбачала формування у майбутніх учителів початкової школи (тьюторів електронного навчання) навичок організації вебінарів та онлайн-уроків; обговорення проблем дистанційного навчання молодших школярів; порівняльний аналіз е-платформ для дистанційної освіти за визначеними критеріями; презентація досвіду упровадження технологій дистанційного навчання студентами, які працюють у початковій школі за індивідуальним графіком; обговорення дистанційних онлайн-курсів, котрі студенти пройшли під час вивчення дисципліни та отримали сертифікати.

Сергій Совин здійснив віртуальний екскурс до власного дидактичного вебконтенту, презентував портфоліо звітності вчителя за період карантину, зауважив на проблемах дистанційного навчання першачків та способах його організації (робота з батьками, якість інтернет-зв’язку в сільській місцевості, цифровий бар’єр поколінь та ін.), порадив одногрупникам електронні освітні платформи «Мій Клас», «Розумники», «Колосок».

Руслана Дмитренко — розкрила проблему дистанційного навчання молодших школярів з особливими освітніми потребами. Вона презентувала можливості платформи ClassDojo та зауважила на перевагах її використання в інклюзивній освіті в умовах карантину.
Викладачі кафедри поділилися власним досвідом упровадження технологій дистанційного навчання та дали слушні рекомендації магістрантам. Так, Яна Миколаївна порадила до використання та аналізу онлайн-уроки для початкової школи, що транслюються на місцевому та всеукраїнському телебаченні. Наталія Гібалова провела онлайн-опитування студентів щодо особливостей інструментів дистанційного навчання у початковій школі. Юлія Кулімова презентувала студентам хмарний сервіс онлайн-комунікації Hangouts від Google.

Наприкінці заходу Людмила Процай підвела підсумки обговорення важливих для сучасного вчителя-початківця проблем організації дистанційного навчання у початковій школі, зауважила на високому рівні сформованості цифрової грамотності магістрів, а також зазначила, що проведення події у формі студентського онлайн-хабу є дієвим та перспективним в умовах дистанційної освіти.

Інші новини: