ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення»

В межах тижня психолого-педагогічного факультету 4-5 березня 2020 року на кафедрі початкової освіти, природничих і математичних дисциплін та методик їх викладання відбулася традиційна ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення».

У роботі конференції взяли участь 142 учасники: професори, доктори наук, доценти, кандидати наук, директори, вчителі початкової школи, викладачі, наукові співробітники, асистенти,  аспіранти, магістранти, студенти. Учасники конференції отримали сертифікати, за результатами конференції сформований та опублікований на сайті конференції електронний збірник матеріалів.

У межах роботи конференції 4 березня викладачі кафедри організували педагогічну майстернею «Леся Українка у світлі інноваційних освітніх траєкторій початкової школи». Юлія Павленко змістовно і яскраво презентувала доповідь «Народжена Україною» про життєвий і творчий шлях Лесі Українки в інноваційному форматі PECHA KUCHA.

Юлія Кулімова представила доповідь на тему «Сучасні підходи до вивчення педагогічних ідей Лесі Українки», в якій висвітлила різноманітні інноваційні форми і методи дослідження студентами творчого спадку відомої української поетеси (проблемні методи, Сократівський діалог, web-квести, рольові ігри, метод проектів, “мозковий штурм”, групові дискусії, створення педагогічних інфограм та інтелет-карт).

Педагогічний потенціал літературної творчості видатної мисткині представили студенти І курсу спеціальності Початкова освіта (Анна Звенігородська, Катерина Куценко, Валентина Кондрашова та Анна Шабанова) у форматі інтерактиву «Леся Українка в педагогічній інфографіці».

    5 березня на базі лабораторії Інноваційних освітніх рішень в межах підготовки до архітектурної виставки-конкурсу «Успіх» та Всеукраїнського фестивалю гри, навчання та натхнення Play Fest 2020 кафедра організувала  ЛЕГО-майданчик. Зі стендовою доповіддю виступила модератор проєкту Людмила Процай. Вона ознайомила присутніх з дидактичними можливостями використання конструктора Лего в освітньому просторі НУШ, презентувала процес підготовки майбутніх учителів до конкурсу та результати їхньої роботи. 

Студенти спеціальності Початкова освіта показали злагоджену командну роботу над проєктом під час конструювання образу  успішної особистості в освітньому просторі НУШ. Руслана Надточій, Аліна Холодна, Анна Звенігородська та Катерина Куценко презентували есе на конкурсну тематику, що зумовило філософську дискусію між викладачами та студентами. Калейдоскоп лего-ідей було узагальнено в архітектурно-дизайнерській моделі «Щаслива Дитина – успішна Країна», а також затверджено план подальшої роботи над проєктом. 

Інші новини: